Wednesday, July 7, 2010

Alhamdulillah hari ini baru berkesempatan mengupload gambar Guru-guru dan Kakitangan SK.Peroh.Dibawah merupakan senarai guru-guru SK.Peroh

Guru Besar Tuan Haji Muda Bin Awang

P.Kanan 1 Puan Habibah Binti Mohd






P.Kanan Hem (kekosongan)








P.Kanan Ko Tuan Haji Zokry Bin Daud

GURU
SK.PEROH

Cikgu Ismail Bin Mamat

Cikgu Hasbulkamali Bin Mat Yunus

Cikgu Azeman Bin Othman

Cikgu Zamorulzaman Bin Muhammad

Cikgu Zaidi Bin Ghani

Ustaz Ismail Bin Mat Yaman

Ustaz Rozainy Bin Ghazali

Cikgu Mahathir Bin Mustaffa Kamal

Cikgu Zawahi Binti Puteh

Cikgu Nor Hamimi Binti Mat Yasim

Cikgu Rohima Binti Abd.Rahman

Cikgu Sanisah Binti Sidi Ahmad

Cikgu Zainab Binti Othman

Cikgu Zarina Binti Mohamed Zawawi

Cikgu Juliana Binti Mat Radin

Cikgu Kamariah Binti Hasan

Cikgu Nor Laila Binti Ambak

Cikgu Marian Binti Hamat

Cikgu NorMaslina Binti Mohd Nor

Cikgu Nor Aida Binti Ibrahim

Ustazah Azipah Binti Salleh

Usatazah Azizah Binti Said

Cikgu Hamidah Binti Said

Cikgu Hayati Binti Wahab


KAKITANGAN SK.PEROH

Puan Selema Bintu Hussin

Puan Suhaibah Binti Mat Zain

Puan Rozi Binti Ismail

Puan Nik Hayati Binti Nik Mut

Puan Zaudah Binti Tengah

Cik Rosimah Binti Jusoh

2 comments:

  1. Hari ni aku belajar buat blog di PKG Peroh tapi masalah internet mengganggu pembelajaran kami.

    ReplyDelete
  2. Saya adalah salah seorang bekas pelajar Sekolah Kebangsaan Peroh dari tahun 1971 - 1976. Saya telah menetap di Kuala Lumpur dari zaman persekolahan (saya telah melanjutkan pelajaran saya di Kolej Islam Kelang dan Universiti Malaya) iaitu bermula tahun 1980 sampailah sekarang. Kini saya bertugas sebagai seorang pengurus di bank kedua terbesar di Malaysia di Damansara, KL. Setiap kali saya pulang ke kampung saya di Felda Bukit Bading, saya pasti akan merasa sayu kerana saya pasti akan melalui jalan di hadapan sekolah tercinta saya ini. Saya amat berbangga sebab saya pernah menjadi warga sekolah yang walau pun kecil dan terpencil jika hendak dibandingkan dengan sekolah-sekolah lain. Kemewahan dan kesenangan hidup saya sekarang bermula dari pendidikan awal yang saya perolehi di sekolah ini. Jutaan terima kasih yang tidak terhingga atas jasa-jasa bekas guru-guru saya yang teramat besar ertinya bagi diri saya.

    Nor Azmi bin Rani
    Bekas pelajar (1971-1976)

    ReplyDelete

Salam Ramadhan

 

FACEBOOK KAMI

FACEBOOK KAMI
Rentas Cemerlang

KALENDAR ISLAM


GURU BESAR

GURU BESAR
PN. NORRA BINTI MOHD BASIR

PENOLONG KANAN 1 ( PENTADBIRAN)

PENOLONG KANAN 1 ( PENTADBIRAN)
EN.MUSA KHAN BIN KANA

PENOLONG KANAN HEM

PENOLONG KANAN HEM
PN.NORZAIDAH BT MUHAMMAD NOR

PENOLONG KANAN KOKO

PENOLONG KANAN KOKO
EN.ZUL AZWAN BIN HINDONG

GURU ICT

GURU ICT
PN. NOOR ASIMAH BT MOHD

GURU DATA

GURU DATA
PN. SITI ZULAIKHA BT DRAMAN@ZULKIFLI

GURU PENOLONG